Billigt alternativ til TDC
Fra : rondo

Dato : 28-03-07 14:01

Hej gruppe,

Mit TDC telefonabonnement er blevet latterligt dyrt i forhold til,
hvad vores forbrug er, og jeg har derfor investeret i en Philips
VOIP8411B/01 telefon, som jeg vil bruge samme med Skype. Jeg vil dog
gerne beholde en fastnetlinie, men kan I anbefale en anden og
billigere udbyder?

På forhånd tak,
Ronnie

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 28-03-07 19:35

rondo wrote:
> [...]
> VOIP8411B/01 telefon, som jeg vil bruge samme med Skype. Jeg vil dog
> gerne beholde en fastnetlinie, men kan I anbefale en anden og

http://www.it-borger.dk/verktojer/teleguide/phonesearch/phoneanalogsearch/resultsearch?p=0&pi=a&pv=s

mvh
johan