hvilket billede
Fra : Erik

Dato : 31-03-07 21:02

Min datter fandt dette billede (reproduktion) i en genbrugsforretning

http://picasaweb.google.dk/erikbach/2007Marts31/photo#5048179427546421522

Hun synes godt om billedet.
Kan nogen hjælpe med oplysninger om motiv eller ophavsperson?

På forhånd tak.

Erik

Fra : S.Sørensen

Dato : 01-04-07 09:33

"Erik" <erikbach-fjerndette-@stofanet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hun synes godt om billedet.
> Kan nogen hjælpe med oplysninger om motiv eller ophavsperson?

Hej Erik,

Puha, det er godt en opgave du har sat os på der :)
Jeg kan ikke lige se hvem det skulle være, og en google søgning har ikke
giver mig noget. Hvis du har tiden og lysten foreslår jeg, at du kigger alle
kunstplakaterne igennem hos www.posterland.dk/ der har tonsvis af plakater.
Desværre er det omkring 9229 produkter der skal kigges igennem og det har
jeg ikke tid til.

Lad os endelig vide hvad du finder ud af, for motivet er da fedt!

Hilsen
Sørensen