Tilgængelighed - Luxor i Egypten...
Fra : Karsten Jensen

Dato : 31-03-07 13:48

Hejsa,

Nogen der kender til den generelle tilgængelighed med el-kørestol i
Luxor, Egypten. Tænker mest på kantstene osv.

Har to gange tidligere været i Hurghada, Egypten, og er iøvrigt
rejsevant....

Fra : Lotte

Dato : 02-04-07 13:35

Karsten Jensen skrev:
> Hejsa,
>
> Nogen der kender til den generelle tilgængelighed med el-kørestol i
> Luxor, Egypten. Tænker mest på kantstene osv.

Nej desværre. Har du undersøgt om du kan få el-kørestolen med i flyet?

--
Mange hilsner
Lotte M

Fra : Karsten Jensen

Dato : 09-04-07 21:12

On Mon, 02 Apr 2007 14:34:59 +0200, Lotte <post@lotte-m.dk> wrote:

>Nej desværre. Har du undersøgt om du kan få el-kørestolen med i flyet?

Øhhh - nej, ikke lige konkret til Luxor - men de to tidligere gange
jeg har været i Egypten har det jo ikke været noget problem. Det har
det heller ikke alle de andre gange jeg har været ude....

Fra : Lotte-M

Dato : 09-04-07 23:47

Karsten Jensen skrev:

> Øhhh - nej, ikke lige konkret til Luxor - men de to tidligere gange
> jeg har været i Egypten har det jo ikke været noget problem. Det har
> det heller ikke alle de andre gange jeg har været ude....

Det lyder godt. Jeg har ladet mig fortælle, at det ikke er ligetil med
el-stole. Den lokale DHF-afdeling arrangerer en rejse hvert år og det er
i år første gang, at det er muligt at deltage hvis man skal have en
el-stol med - årsagen skulle være, at flyselskaberne ikke vil have
el-stolene med. Men hvad ved jeg, det er en del år siden, at jeg sidst
har rejst med fly.

Mange hilsner
Lotte

Fra : Karsten Jensen

Dato : 09-04-07 21:12

On Mon, 02 Apr 2007 14:34:59 +0200, Lotte <post@lotte-m.dk> wrote:

Troede du var gået helt under Jorden Lotte *S*

Fra : Lotte-M

Dato : 09-04-07 23:50

Karsten Jensen skrev:
> On Mon, 02 Apr 2007 14:34:59 +0200, Lotte <post@lotte-m.dk> wrote:
>
> Troede du var gået helt under Jorden Lotte *S*

Næ, jeg er skam lige her, men det opdager du jo ikke, når jeg nøjes med
at smuglæse

Mange hilsner
Lotte