dæmpning og snr for 4096/512 ADSL linie?
Fra : Jens

Dato : 25-03-07 15:09

Hej,

Er der nogen der kan fortælle mig hvad max. dæmpning i dB og minimum SNR i
dB
skal være for en 4096/512 ADSL linie hos TDC ?

Tak på forhånd.

Fra : Stoffer

Dato : 25-03-07 18:54

"Jens" <Jens@hotnnail.com> wrote in message
> Hej,
>
> Er der nogen der kan fortælle mig hvad max. dæmpning i dB og minimum SNR i
> dB
> skal være for en 4096/512 ADSL linie hos TDC ?

Mener at det er 18 dB og 6 dB..

Jeg har så 6 mbit med 27 dB dæmpning og mellem -4 og 13 dB SNR.. (ja, linjen
re-syncer engang imellem).

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-03-07 19:28

"Stoffer" <smap@me.invalid> wrote in message

> Jeg har så 6 mbit med 27 dB dæmpning og mellem -4 og 13 dB SNR.. (ja,
> linjen re-syncer engang imellem).

hvordan kan man have et Signal/støjforhold på minus?

Fra : Stoffer

Dato : 25-03-07 20:51

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@*.REMOVE*hotmail.com> wrote in message
> "Stoffer" <smap@me.invalid> wrote in message

> hvordan kan man have et Signal/støjforhold på minus?

Burde man heller ikke..
Men både i mit modem/router og hos TDC kan man aflæse sådanne værdier.

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 17-05-07 22:06

Stoffer wrote:
> "Bjarke Hansen" <bjarke_h@*.REMOVE*hotmail.com> wrote in message

> Burde man heller ikke..
> Men både i mit modem/router og hos TDC kan man aflæse sådanne værdier.

ja men det er noget sludder... så skulle støjen være kraftigere end
signalet...

Rasmus