Skærm problemer
Fra : Henrik

Dato : 25-03-07 20:58

Hejsa
Når jeg bruger Autocad 2007 på min bærbar computer med with screen, tegner
jeg en cirkel, så er den helt oval!

Kan jeg gøre noget ved det?

Henrik

Fra : Bjørn Hansen

Dato : 26-03-07 07:36

"Henrik" <ha@spam.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Når jeg bruger Autocad 2007 på min bærbar computer med with screen, tegner
> jeg en cirkel, så er den helt oval!
>
> Kan jeg gøre noget ved det?

Hejsa

Et gæt er at din skærmopløsning ikke passer til widescreen, og billeder
derfor bliver strukket på den "brede" led. Prøv at vælge en opløsning der
passer til widescreen som f.eks. 1680 x 1050.

Venlig hilsen
Bjørn

Fra : Henrik Absalon

Dato : 27-03-07 05:46

Hvor gør jeg det i programmet, syntes ikke at jeg kan finde det?

Henrik

Fra : Bjørn Hansen

Dato : 27-03-07 07:10

> Hvor gør jeg det i programmet, syntes ikke at jeg kan finde det?

Det gør du ikke i programmet (ACad), men i styresystemet (Windows antager
jeg). Højreklik på skrivebordet, vælg "egenskaber", og klik på fanebladet
"Indstillinger". Her kan du ændre skærmopløsningen.

Vh
Bjørn