Kald af chm-fil i VB6
Fra : Prominent Data

Dato : 23-03-07 08:46

Er der en venlig sjæl, der kan give mig opskriften på at kalde en *.chm-fil
fra VB6? Det skulle også kunne lade sig gøre at kalde delelementer i en
sådan fil (det er muligt i .NET) i VB6, men hvordan?

Venlig hilsen
Ove Steen Hansen

Fra : Gert Krabsen

Dato : 23-03-07 10:35

Prominent Data wrote:
> Er der en venlig sjæl, der kan give mig opskriften på at kalde en *.chm-fil
> fra VB6? Det skulle også kunne lade sig gøre at kalde delelementer i en
> sådan fil (det er muligt i .NET) i VB6, men hvordan?

<F1>

Søg på f.eks.

'help', 'help files', 'helpContext', helpContextID'

Der er både forklaring og kodeeksempler..

Fra : Prominent Data

Dato : 12-12-07 13:47

Tak for hjælpen.

Ove