Skærme
Fijala 3554
Hvor universelle et TFT skærme?
Fra : MF

Dato : 23-03-07 14:46

En fæl netbetjent har beordret mig herhen...

Er der nogen der ved om pc fladskærme 15" og skærme i bærbare 15" er de
samme? Altså om en skærm fra en stationær kan bygges i en bærbar. Er det
samme type og stik. Jeg ved godt at der findes forskellige stik, men hvis
stikket er det samme som den fra bærbaren... virker det så?
Jeg gider ikke skille min skærm ad for at prøve det, så hvis nogen har
prøvet, eller ved om sådanne skærme er universelle.

Fra : Hans

Dato : 23-03-07 14:50

MF wrote:
> [...]
> har
> prøvet, eller ved om sådanne skærme er universelle.

I princippet kan det vel lade sig gøre hvis panelerne er identiske, men i
praksis er chancen stort set lig nul.

Hans