Array
Fra : henrikhaagensen@gmai~

Dato : 22-03-07 09:59

Hej jeg har et problem jeg har et array med to strenge i, kan også
være objekter....

Jeg ved at der altid kun er 2 i og så ligger de nok på plads 0 og 1..

Nu skal jeg gemme dem i hver sit felt i databasen??

en for løkke havde jeg tænkt på at bruge med ved ikk helt hvordan den
skal se ud...?

og faktisk skal jeg kun gemme ID'et der står i hver streng eller for
hver objekt.....

Håber der er nogen der kan hjælpe

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 23-03-07 02:37

henrikhaagensen@gmail.com wrote:
> [...]
> skal se ud...?
>
> og faktisk skal jeg kun gemme ID'et der står i hver streng eller for

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad det er
du har.

String[] sa = { "første værdi", "anden værdi" };

stmt.executeUpdate("INSERT INTO tabelnavn VALUES ('" + sa[0] + "','" +

måske.

Arne