TDC - Nogen der er blevet opgraderet aller~
Fra : Dopedog

Dato : 22-03-07 13:53

Ja, sidst hvor der var opgraderinger, der blev jeg opgraderet cirka 14 dage
før. Det er dog desværre ikke sket den her gang.

Er der nogen der er blevet opgraderet endnu, eller bliver det mon først den
1. april for alle den her gang ?

-Ronnie

Fra : Nick

Dato : 22-03-07 14:14

"Dopedog" skrev i en meddelelse...
> Er der nogen der er blevet opgraderet endnu, eller bliver det mon først
> den 1. april for alle den her gang ?

Og dér kommer en ny logon-side, hvor der står

"APRILSNAR"...

Nå... nej... men det ku' nu være sjovt.

[Lille glad dreng TIL]
Jeg har netop opgraderet fra 4096/256 til 4096/512, sådan at jeg får
8192/512 fra 1/4
Manner, det bli'r super!
[Lille glad dreng FRA]

/Nick

Fra : gil

Dato : 22-03-07 17:25

Den 22-03-2007 14:13, skrev Nick:

> Jeg har netop opgraderet fra 4096/256 til 4096/512, sådan at jeg får
> 8192/512 fra 1/4

Det er forhåbentligt valgfrit om man vil have opgraderet eller bibeholde
det man har til en billigere penge.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-03-07 18:00

gil skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Det er forhåbentligt valgfrit om man vil have opgraderet eller
> bibeholde det man har til en billigere penge.

Så vidt vidt jeg husker fra de forrige gange, så får man
automatisk mere hastighed for samme penge - hvis linien kan
trække det.

Så du skal selv gøre Tdc opmærksom på at du hellere vil have den
anden mulighed - men ellers skulle der ikke være noget til
hindring for det.

Jeg mener, at der et felt til formålet på hjemmesiden.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Nick

Dato : 23-03-07 11:45

"Jan Vestergaard" skrev i en meddelelse...
> Så vidt vidt jeg husker fra de forrige gange, så får man automatisk mere
> hastighed for samme penge - hvis linien kan trække det.

Korrekt, Jan, det er i hvert fald hvad TDC-myggen fortalte mig.

/Nick

Fra : Renè

Dato : 22-03-07 14:50

"Dopedog" <ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dage før. Det er dog desværre ikke sket den her gang.
>
> Er der nogen der er blevet opgraderet endnu, eller bliver det mon først

Nej ikke endnu desværre :(

Fra : Dr.Phil

Dato : 22-03-07 21:25

> [...]
> dage før. Det er dog desværre ikke sket den her gang.
>
> Er der nogen der er blevet opgraderet endnu, eller bliver det mon først

Min ven med 4mbit/512 Webspeed kører nu 8mbit/512..uden at have rørt en
finger...

Fra : Nick

Dato : 23-03-07 11:46

"Dr.Phil" skrev i en meddelelse...
> Min ven med 4mbit/512 Webspeed kører nu 8mbit/512..uden at have rørt en
> finger...

Sidder han så stadig helt stille? For at undgå at linien "falder" igen?

/Nick

Fra : Jakob M

Dato : 22-03-07 23:19

> [...]
> dage før. Det er dog desværre ikke sket den her gang.
>
> Er der nogen der er blevet opgraderet endnu, eller bliver det mon først

Ja, jeg er røget fra 1024/256 til 2048/512.

Mvh
Jakob