Forsikring af solcenter?
Fra : Ukendt

Dato : 20-03-07 11:43

Nogen der har kendskab til forsikringsselskaer der tager solcentre?

Men alts† uden held. Nogen der kender til et selskab?

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 20-03-07 11:47

<Jan Hansen> wrote in message

> Men alts? uden held. Nogen der kender til et selskab?

Tryg gør det i alle fald i erhvervsforsikringer, så prøv dem.

Fra : Allan Soerensen

Dato : 20-03-07 13:39

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> skrev i en meddelelse
> <Jan Hansen> wrote in message

> Tryg gør det i alle fald i erhvervsforsikringer, så prøv dem.

Det gør flere af de Jan allerede har forsøgt hos også (det er vist kun Fair,
der ikke gør).
Problemet er at solcentre har et meget dårlig ry (dårlig betaler og lukker
hurtigt igen). For en del år siden var jeg ansat hos et alarmfirma og der
blev pga. mange dårlige erfaringer kun skruet noget op hos bl.a. solcentre,
hvis der var forudbetalt kontant.

Dermed ikke sagt at det også gælder Jan´s firma, han er bare uheldig med at
branchen generelt har et dårligt ry.

Fra : Holst

Dato : 20-03-07 13:51

Allan Soerensen wrote:

> [...]
> der ikke gør).
> Problemet er at solcentre har et meget dårlig ry (dårlig betaler og lukker

Et stort problem med solcentre i forsikringsøjemed er vist også, at de
er ubemandede i åbningstiden.

Ansatte Jan personale til at være der i solcentrets åbningstid, ville
der sikkert være en helt anderledes velvillighed til at forsikre det.

Fra : joke

Dato : 22-03-07 23:36

"Holst" <newsnov06@shelter.dk> wrote in message

> [...]
>
> Ansatte Jan personale til at være der i solcentrets åbningstid, ville der
> sikkert være en helt anderledes velvillighed til at forsikre det.

Må sige prøv Tryg på det område, i forbindelse med en spillehal hvor
risikoen for erstatning er stor for forsikringsselskabet er Tryg det eneste
eller et af de få der vil tegne forsikringer

Hilsen

Johnny