Diverse unlock
Fra : Brian G. Pedersen

Dato : 13-03-07 10:06

SE W810i
Har fået unlocked i det blå marked i Randers. 100.-

Har efterfølende selv borsøge debrand gennem www.seunlock.dk dette
resulterede i at jeg ikke kunne bruge telefonen... fulgte anvisningerne til
punkt og prikke uden held...

www.billigunlock.dk I Århus redede det for mig for 100.-
Glemte at vise mit studiekort for så havede der været 25 % rabat

Min konklution er...
Brug en unlocker. Der et fristende at nogle tilbyder hjemme unlock over
nettet, men det er ikke det værd i ærgelse og tid uden telefon at spare 60.-
Og hvis man så som jeg sidder og roder med at rede det selv i 5-6 timer er
det da kelt i skoven...

Mine varmeste anbefalinger af.

www.billigunlock.dk
og
Unlockeren i det blå marked i randers: lør og søn 10-17

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-03-07 00:02

Brian G. Pedersen wrote:
> [...]
>
> www.billigunlock.dk
> og
> Unlockeren i det blå marked i randers: lør og søn 10-17

Moralen er vist, at man bør holde sig fra ting man ikke magter.

Der findes så folk der ved noget om emnet. Om det er de nævnte, lugter vist
lidt for meget af reklame

/FL