investeringsskole
Fra : Leo Jørgensen

Dato : 14-03-07 01:16

Hej
Findes der et sted online hvor man kan læse og lære noget om investering i
aktier, og hvad der ellers måtte være.

MVH
Leo

Fra : Sætterniissen

Dato : 14-03-07 08:54

Bliv medlem hos DAF - Dansk Aktionær Forening.
De har ind i mellem nogen kurser omkring investering - også for begyndere.

Knud

Fra : Kim

Dato : 14-03-07 10:49

www.ifr.dk
www.euroinvestor.dk
www.morningstar.dk
www.dr.dk/nyheder/penge/pengeskole/
www.shareholders.dk/
www.jyskebank.dk/investering/privat/laerominvestering/generelt/

--
Kim

Fra : Max

Dato : 24-03-07 15:48

Leo Jørgensen skrev i en meddelelse

> Findes der et sted online hvor man kan læse og lære noget om investering i
> aktier, og hvad der ellers måtte være.

Jeg tror de fleste banker har noget stående på deres websites, men har kun
lige kigget hos Dansk Bank, Amagerbanken og Skandiabanken som alle har en
smule stående, det kan du da starte med.

Hvis du vil forlade computeren kan jeg varmt anbefale at læse bøger i
stedet. Som hovedregel er bøger langt mere informatie end de fleste
hjemmesider, og hvis jeg husker korrekt kan man fra ny få bøger om
investering i aktier til helt ned til 69 kr., dertil kommer muligheden for
at den lokale antikvar også har gode bøger til mindre end hvad det koster at
handle aktier en enkelt gang ved henvendelse i banken.

Det bedste er dog hvis du smutter forbi boghandlen og spørger en af
medarbejderne hvad de har af bøger.

God læselyst

--

http://MaxOdds.dk bookmakerguide

Fra : Leonard

Dato : 24-03-07 16:19

On Sat, 24 Mar 2007 15:47:51 +0100, Max wrote:

> Det bedste er dog hvis du smutter forbi boghandlen og spørger en af
> medarbejderne hvad de har af bøger.

Hvorfor er biblioteket blevet umoderne?

--
Leonard
http://leonard.dk/

Fra : Max

Dato : 24-03-07 16:55

Leonard skrev i en meddelelse

> Hvorfor er biblioteket blevet umoderne?

Det er de bestemt ikke; men da det er lørdag har bibliotkerne omkring mig
lukket, imens butikerne endnu har åbent.

En snak med en bibliotikar er også godt; og der kan nok findes godt på
biblioterne.... men det skal afleveres igen. Personligt brugte jeg vist igen
sidste år flere penge på bibliotektsbøder end køb af bøger. Gode bøger skal
man også eje selv... så er de der altid, når man lige skal bruge den viden
som står dér.

--

http://MaxOdds.dk bookmakerguide