Lorte-Øresund!
Fra : Peter X

Dato : 17-03-07 20:05

Ja, netop hjemkommet fra en tur med nul udbytte.
Vejret var rent lort, skipperen prøvede lidt rundt omkring men uden held.
Efter sådan en dag siger man bare: lorte-Øresund!

Fra : Kent Hald

Dato : 17-03-07 20:23

"Peter X" <peter@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Efter sådan en dag siger man bare: lorte-Øresund!
>Og det er netop sådanne dage, der gør fiskeriet så facinerende,
at vi tager afsted igen og igen.
Knæk og bræk på næste tur.

KH

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-07 10:54

On Sat, 17 Mar 2007 20:22:59 +0100, "Kent Hald" <daffy@(remove)
finheat.dk> wrote:

>Og det er netop sådanne dage, der gør fiskeriet så facinerende,
>at vi tager afsted igen og igen.
>Knæk og bræk på næste tur.

Præcis.
Hvis vi hver gang fik taken fuld af fisk, tror jeg hurtigt det ville
blive en kedelig hobby vi har.

/Alex

Fra : Christian Jacobsen

Dato : 19-03-07 07:22

Kære Alex ,undskyld jeg har for 10 år siden sat et garn i øresund , sø det
er nok min skyld at han ikke hjar fanget noget.......

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-07 17:44

On Mon, 19 Mar 2007 07:22:04 +0100, "Christian Jacobsen"
<cjac@mail.dk> wrote:

>Kære Alex ,undskyld jeg har for 10 år siden sat et garn i øresund , sø det
>er nok min skyld at han ikke hjar fanget noget.......

øhhh, hvor vil du hen med det?

Fra : Svend Erik Østergaar~

Dato : 19-03-07 05:02

Hvis du skal fange noget hver gang så prøv fiskehandleren :-
)

MVH Svend Erik

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 20-03-07 06:47

Peter X wrote:
> Ja, netop hjemkommet fra en tur med nul udbytte.
> Vejret var rent lort, skipperen prøvede lidt rundt omkring men uden
> held. Efter sådan en dag siger man bare: lorte-Øresund!

Ja, det er skræmmende. Der er bestemt blevet flere minus-dage på Sundet.
Især de sidste to år ;-(

--
¸.·´¯)
)><((((º> ´\

Fra : SEJ

Dato : 03-04-07 18:41

Hej

Jeg kan huske for flere år siden at jeg havde 0 ture, de sidste 5 år har jeg
ikke haft nogen, fisker dog helst ikke om vinteren, men når jeg gør er der
som regel alligevel altid 1 rimelig torsk, prøv at skifte strategi når der
er mange sild, eller skift båd du sejler med.

Baltic Star kan anbefales.

mvh

SEJ

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 04-04-07 06:00

SEJ wrote:
> [...]
> jeg gør er der som regel alligevel altid 1 rimelig torsk, prøv at
> skifte strategi når der er mange sild, eller skift båd du sejler med.

Nu sejler jeg mest i min egen lille Baltic Warrior, men ellers lyder det
rimeligt nok.

Den forgangne weekend gav i øvrigt en håndfuld torsk ved kystnær trolling -
surt, når man håber på blankfisk. Og søndag nappede vi en håndfuld flade på
bundmede . . . Heldigvis havde jeg forinden været nedenunder iført våddragt
og snorkel for at besigtige omstændighederne. Her gaflede jeg en snes store
plader med klør fem

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]