Giantco
Fra : 4700

Dato : 08-03-07 17:39

Nogle der kender sider hvor man kan gøre en giantco så den løber hurtigere,
heldt uden fot store ændringer

Mvh Niels

Fra : Stig Brun

Dato : 08-03-07 19:09

"4700"
> Nogle der kender sider hvor man kan gøre en giantco så den løber
> hurtigere, helt uden for store ændringer

www.giantco.com , der kører uendeligt langsom lige nu har jeg tidligere
fundet elektronikbokse, der ved udskiftning ændrer mellem 25 - 30 og 45 km/t

Ellers er der den store omgang:

http://www.giantco.com/others/70cc_kit.htm

Om Thansen fører sagerne ved jeg ikke - men jeg vil da gerne høre hvad du
finder ud af.

Per

Fra : 4700

Dato : 08-03-07 21:05

takker vil kikke på siderne

Fra : Stig Brun

Dato : 08-03-07 21:45

"4700"

> "Noget"

Nu kunne jeg komme igennem til Kina:

http://www.giantco.com/others/cdi.htm

Per

Fra : 4700

Dato : 08-03-07 23:41

lad mig hellere sige med det samme, jag kan lave alt på en maxi, dette er
min første scooter så er derfor på bar bundmen har luret på den vriabel
begræsner hos t hansen, men aner ik om den giver noget, så jeg suger alle de
råd til mig som jeg kan
Men uanset hvad tak for hjælpen
Niels

Fra : Stig Brun

Dato : 09-03-07 04:39

"4700"

> har luret på den variable begrænser hos t hansen,

Det må være den her du mener

http://www.thansen.dk/product.asp?c=832358135&n=1387751333&pn=1387751338

> men aner ikke om den giver noget, så jeg suger alle de råd til mig som jeg
> kan

Fortæl hvad du finder ud af - har du spurgt hos thansen?

Per

Fra : Niels Kallehauge

Dato : 09-03-07 17:19

4700 formulerede torsdag:
> Nogle der kender sider hvor man kan gøre en giantco så den løber hurtigere,
> heldt uden fot store ændringer
>
> Mvh Niels

Er en Giantco ikke det samme som en Baotian??
Prøv lidt inde på: www.billig-scooter.dk Husk -
Mvh
Niels

Fra : Niels Kallehauge

Dato : 09-03-07 17:37

4700 skrev:
> Nogle der kender sider hvor man kan gøre en giantco så den løber hurtigere,
> heldt uden fot store ændringer
>
> Mvh Niels

Her Helt Præcist: http://www.billig-scooter.dk/about2911-0-asc-0.html
Mvh