Læse en url please help !!!
Fra : Kim

Dato : 16-03-07 15:13

er der godt nok ikke en rigtig klog person som kan hjælpe med at få en
webbrowsers url indlæst i en textbox ???

mvh kim

Fra : Thomas Sørensen

Dato : 10-04-07 19:52

Hvad er det præcist du vil ??

hvis der er en browser åben, så vil du finde url'en på en side der er åben ?
hvad hvis der er flere browsere åbne eller flere "taps" eller flere
forskellige browsere ???

Fra : Thomas Sørensen

Dato : 10-04-07 19:59

Hov har lige læst din anden tråd..

Som jeg ser det (ved selvf. ikke helt hvad det skal bruges til). lyder det
som om at du griber det helt forkert an. istedet for at logge ind via en
browers, kunne det så ikke være en mulighed at "emulere" et login fra til
vb6 program, det er godt lade sige gøre via vb hvis man tænker lidt
abstrakt.

se evt. lidt inspiration på afsendelse af postdata her:
http://abstractvb.com/code.asp?A=948

Fra : Kim

Dato : 10-04-07 22:17

Hej Thomas!

Det drejer sig om at brugerne af mit program skal logge sig ind på en side
ikke min side og de har deres eget brugernavn og kodeord!

det med at logge ind på selve siden er ordnet og fungerer upåklageligt!
når brugeren er logget ind, registreres besøget fra brugeren, og siden
lukker selv ned igen!
alt det her kører skjult!

men lige et splitsekund inden, siden lukkes igen, skifter den selv til en ny
side!
det er den side som jeg gerne vil hente URL adressen fra!
jeg vil bruge den som en garanti for at brugerens, login var success!

hvis brugeren har indtastet forkerte oplysninger, bliver den på samme side,
altså = forkert Login

Jeg håber det er forståeligt!

det link du sendte mig, forstår jeg desværre ikke ret meget af Still
Newbie

hvis du kan hjælpe mig mere konkret ville det være dejligt ellers, skal du
have mange tusinde tak for din tid / råd

Mvh kim.