Kontrol af upload hastighed...
Fra : Magnus

Dato : 16-03-07 21:34

Jeg har en CC forbindelse på 8032/512 men jeg har nu flere gange oplevet
problemmer med at upload hastigheden.
Natten til fredag (16/3) skulle jeg uploade ca. 20 mb billeder og det
foregik med 1-2 kBit og tog en evighed.

Hvorfor går det så langsomt det plejer at gå meget hurtigere og det er
uanset om jeg bruger et ftp-program eller sender filerne i en email.

Jeg hverken up eller downloader andet samtidigt.

Hvor og hvordan jeg kontrollere min upload hastighed og se om det er
forbindelsen som er langsom fra udbyderens side eller det er
software/hardware hos mig hvor problemmet ligger.

/Magnus

Fra : Bufferzz

Dato : 17-03-07 19:40