Ravenholm's beskrivelse af Delph 2007 (ECO~
Fra : Brian Andersen \(www~

Dato : 13-03-07 14:45

Fra Ravenholm's hjemmeside:

Revolutionér din Windows-udvikling

Delphi 2007 for Windows 32, det mest produktive, komplette og pålidelige
Windows RAD-miljø til dato. Nu med Vista og AJAX support.

Delphi-udviklere kender værdien af små, fleksible team. I årevis har de
klaret sig bedre end langt større udviklingsorganisationer i kraft af
færdigheder, ekspertise, og det rette valg af værktøjer. Delphi 2007 sikrer
den ultimative produktivitet og er en såkaldt "force multiplier", som
fjerner alt det kedsommelige og maksimerer kodeeffektiviteten via et
revolutionerende Enterprise Core Objects (ECO)-system, et forbedret
bibliotek med visuelle komponenter og en fuldt integreret pakke med
modellerings- og ALM-værktøjer.

-------

Nu går mit spørgsmål så på, om beskrivelsen med hensyn til ECO er korrekt?
Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at dette er sandt?! Jeg
har naturligvis været inde på CodeGear's hjemmeside og her står der intet om
ECO!

Er her nogen, som har Delphi 2007 som kan bekræfte eller afkræfte om ECO
findes i Delphi 2007?

/Brian

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 13-03-07 15:22

"Brian Andersen (www.europeansoftwarehouse.com)" <x@x.x> wrote in message

> Er her nogen, som har Delphi 2007 som kan bekræfte eller afkræfte om ECO
> findes i Delphi 2007?

Delphi 2007 er ikke frigivet endnu, men det må være fejl. ECO virker kun med
Delphi.NET og da Delphi 2007 kun indeholder win32 delen, kan det ikke hænge
sammen. Af samme grund er Architect heller ikke nævnt som SKU for Delphi
2007, da eneste forskel mellem Enterprise og Architect netop er ECO.

Hilsen
Uffe

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 13-03-07 15:23

> ECO virker kun med Delphi.NET

og C#.

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 13-03-07 18:02

Der er IKKE ECO med i D2007.......

/Finn

Fra : Brian Andersen \(www~

Dato : 14-03-07 08:00

Jeg tænkte nok, at det måtte være en fejl. Netop fordi ECO er 100% dot net.
Meeen, man kunne jo aldrig vide, hvad CodeGear har fundet på af
finurligheder til Win32. Ærgeligt... Jeg blev næsten helt høj!

/Brian