få styr på tastatur ;) soft R
Fra : aa

Dato : 08-03-07 21:29

Hej

vordan kan jeg få mit program til at "tryke" på tasten G eller flyte
musen på skærmen til x,y ?

alle tips eller ider er vælkomen :)

skal bruges til at lave en robot program der kan lave ensformit opgaver
i forskælige programer

Fra : Mogens Hansen

Dato : 08-03-07 21:37

"aa" <xrap@post.cybercity.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> alle tips eller ider er vælkomen :)

Det kommer an på hvilken platform du snakker om.

> skal bruges til at lave en robot program der kan lave ensformit opgaver i
> forskælige programer

Programmet TestComplete
http://www.automatedqa.com/products/testcomplete/index.asp
kan det på MS-Windows.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Kent Friis

Dato : 08-03-07 21:53

Den Thu, 08 Mar 2007 21:28:44 +0100 skrev aa:
> Hej
>
> vordan kan jeg få mit program til at "tryke" på tasten G eller flyte
> musen på skærmen til x,y ?

XSendEvent()

Mvh
Kent

Fra : Bertel Brander

Dato : 08-03-07 22:37

aa skrev:
> [...]
> musen på skærmen til x,y ?
>
> alle tips eller ider er vælkomen :)
>
> skal bruges til at lave en robot program der kan lave ensformit opgaver

Hvis du tilfældigvis bruger Windows, så er SendInput svaret:

Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

Fra : aa

Dato : 09-03-07 00:58

aa skrev:
> [...]
> musen på skærmen til x,y ?
>
> alle tips eller ider er vælkomen :)
>
> skal bruges til at lave en robot program der kan lave ensformit opgaver
platform er Windows og jeg har adgang til C++Builder 6
alle tips eller ider er vælkomen :)

Fra : Bertel Brander

Dato : 10-03-07 01:10

aa skrev:

> platform er Windows og jeg har adgang til C++Builder 6
> alle tips eller ider er vælkomen :)

SendInput:

Just another homepage:
http://damb.dk