Ventetid hos Tele2
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-03-07 23:22

Hej!

Hvor lang tid skal man regne med i praksis på overflytning af ADSL fra TDC til
Tele2? Jeg har underskrevet brevet med fuldmagten for et par uger siden, men
intet hørt ellers. De skriver noget med optil 10 uger, men det håber jeg ikke
sker

Nogen der har praktisk erfaring? Vil godt nok snart gerne booste mine sølle
4096/512 til 20480/512 uden ekstra omkostninger :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 11-03-07 09:51

On Fri, 09 Mar 2007 23:21:57 +0100, Kim Voss Schrader
<usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

> Hvor lang tid skal man regne med i praksis på overflytning af ADSL
> fra TDC til Tele2?

Jo, en måneds tid mere end du havde forventet og et *par* måneder mere
end du havde håbet... Sådan cirka. Det er dog tilsyneladende ingenting
i forhold til, hvad du får af problemer, når du vil væk igen.

-A

Fra : Morten Bowman

Dato : 11-03-07 10:12

On Sun, 11 Mar 2007 09:51:11 +0100, Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG>
wrote:

>Jo, en måneds tid mere end du havde forventet og et *par* måneder mere
>end du havde håbet... Sådan cirka. Det er dog tilsyneladende ingenting
>i forhold til, hvad du får af problemer, når du vil væk igen.

Jag opsagde mit abb pr. 1.3 uden probs overhovedet??
Tilmeldte mig CC uden probs overhoevdet

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-03-07 10:54

Hej!

Asbjorn Hojmark wrote:
> Jo, en måneds tid mere end du havde forventet og et *par* måneder mere
> end du havde håbet... Sådan cirka. Det er dog tilsyneladende ingenting
> i forhold til, hvad du får af problemer, når du vil væk igen.

Så så, ikke male fanden på væggen :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Jørgen Knudsen

Dato : 11-03-07 12:42

Kim Voss Schrader wrote:
> Hej!

> Så så, ikke male fanden på væggen :)

Hvis de er ligesådan med xdsl som de var med tlf da jeg
var hos dem er det desværre meget lyserødt det Asbjørn
har malet på væggen.
Aldrig mere Tele2 fra min side.

Jørgen K.

Fra : HS

Dato : 11-03-07 12:46

> Jo, en måneds tid mere end du havde forventet og et *par* måneder mere
> end du havde håbet... Sådan cirka. Det er dog tilsyneladende ingenting
> i forhold til, hvad du får af problemer, når du vil væk igen.

Ingen prob. i det for mig.

Mogens

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 25-03-07 21:16

Hej!

En lille update:

Jeg bestilte Tele2 ADSL d. 12/2 og har nu endelig fået en leveringsdato. Jeg
bliver sat op d. 1/5 så jeg glæder mig som et lille barn :) Har også modtaget
ADSL2 adaptoren, så jeg er kørt i stilling :)

Det er dog en ret lang ventetid, men Tele2 har åbenbart travlt. Jeg er iøvrigt
blevet - uopfordret - kontaktet af en Tele2-ansat som godt kunne se problemet i
at der er så lidt kommunikation til kunderne. Han lovede at der ville blive
kigget på proceduren engang i fremtiden, så det kan man jo kun håbe vil ske.

Nuvel, jeg "nøjes" med min 4MBit forbindelse lidt endnu, og supercharger den så
til 20MBit til maj :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader