Draytek Vigor 2900vg og TDC adsl - vil det~
Fra : Bjarne Wichmann Pete~

Dato : 08-03-07 17:54

Hej

Jeg overvejer at skifte fra TDC Webspeed til TDC Bredbånd og spekulerer på
om jeg uden problemer kan benytte min Draytek router, som er koblet på
Webspeeds kabelmodem.

Jeg kan ikke umiddelbart finde ud af hvilken type adsl-modem TDC kører med,
men min router understøtter PPPoE, PPPoA og MPoA, så burde den ikke være
god nok?

Bjarne

Fra : Svend

Dato : 09-03-07 10:35

Bjarne Wichmann Petersen skrev:
> [...]
> men min router understøtter PPPoE, PPPoA og MPoA, så burde den ikke være

Jeg har kørt med en 2900g på tdc, så jo det burde den.

--
Svend

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 09-03-07 10:42

Bjarne Wichmann Petersen <nospam.nospam@mekanix.dk> crashed Echelon
writing news:45f03f86$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg overvejer at skifte fra TDC Webspeed til TDC Bredbånd og
> spekulerer på om jeg uden problemer kan benytte min Draytek router,
> som er koblet på Webspeeds kabelmodem.

Enhver ethernet til ethernet router inkl 2900vg viker på TDC webspeed.

--
Bjarke Andersen

Fra : Desserten

Dato : 09-03-07 13:11

"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Bjarne Wichmann Petersen <nospam.nospam@mekanix.dk> crashed Echelon
> writing news:45f03f86$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Enhver ethernet til ethernet router inkl 2900vg viker på TDC webspeed.

Ja det er vist åbenlyst, men nu HAR han jo webspeed og ønsker TDC
Bredbånd...

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 09-03-07 13:16

"Desserten" <FuckOff@SpamFucker.Zero> crashed Echelon writing

> Ja det er vist åbenlyst, men nu HAR han jo webspeed og ønsker TDC
> Bredbånd...

Shhhh :)

--
Bjarke Andersen

Fra : Desserten

Dato : 09-03-07 18:11

> "Desserten" <FuckOff@SpamFucker.Zero> crashed Echelon writing

> Shhhh :)

Jeg er døv....så det snakker vi ikke om vel.... .....kunne bare ikke lade
være