dwg til PDF
Fra : Poul Erik

Dato : 09-03-07 20:25

Jeg mangler et program som kan konvertere mange AutoCAD dwg tegninger til et
PDF dokument. Hvad kan anbefales? En søgning på Google giver mange
muligheder, men jeg kan ikke finde et program der kan håndtere mange cad
tegninger til et PDF dokument.

Jeg har AutoCAD 2005 mechanical.

Mvh. - Poul Erik

Fra : GK

Dato : 10-03-07 15:38

test

Fra : Jess G. Frandsen

Dato : 11-03-07 16:30

Hej Poul Erik

www.dwggateway.com kan måske være en hjælp. Udover at kunne gemme som PDF
fra Autocad tilbyder dette gratis produkt også at du kan åbne og gemme i et
hvilke som helst DWG format.

Hvis du skal batch konvertere en masse DWG filer til PDF kan produktet fra
Bluebeam også anvendes: www.bluebeam.com. Dette produkt er dog ikke gratis.

Mvh
Jess G. Frandsen
Solid Design House A/S