Sverige/Malmø
Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 28-02-07 19:33

Hej Gruppe,

Jeg skal en tur til Sverige - nær Malmø - i Påsken. Super-eksotisk

Skulle nogen kende til en kunstguide for dette område, vil jeg blive glad
for et tip.
Eller er der mon nogen der direkte kan anbefale steder der bare skal
besøges?
Jeg overvejer selvfølgelig Kunstmuseet og Kunsthallen i Malmø.
Men egentlig har jeg mest lyst til at besøge moderne gallerier og
kunstnere - gerne med ukendte/upcoming kunstnere/designere.

Alle råd/tip modtages med tak

- Winnie

--

www.schildknecht.dk - art by schildknecht
www.visuell.dk - fotos by suell

Fra : S.Sørensen

Dato : 01-03-07 21:49

"Winnie Schildknecht" <winnie@schildknecht.123dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men egentlig har jeg mest lyst til at besøge moderne gallerier og
> kunstnere - gerne med ukendte/upcoming kunstnere/designere.

Hej Winnie,

På Ungkonst.nu er der en liste over gallerier i Malmø, desværre kender jeg
ingen af dem, men mon ikke deres hjemmesider er værd at kigge på?
God tur :)
http://www.ungkonst.nu/ungkonst/portal/modules/artgalleries/viewcat.php?op=&cid=4HilsenSørensen

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 02-03-07 18:41

"S.Sørensen" >
"Winnie Schildknecht" skrev

> [...]
>
> På Ungkonst.nu er der en liste over gallerier i Malmø, desværre kender jeg
> ingen af dem, men mon ikke deres hjemmesider er værd at kigge på?

Halløj Sørensen,

Tusind tak for tippet, det ser rigtig spændende ud

- Winnie

Fra : S.Sørensen

Dato : 11-03-07 01:38

"Winnie Schildknecht" <winnie@schildknecht.123dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Men egentlig har jeg mest lyst til at besøge moderne gallerier og
> kunstnere - gerne med ukendte/upcoming kunstnere/designere.

PS: hvis du finder nogle gode steder må du gerne poste www'er her i gruppen.
Kan være der er andre der engang skal hensidans og kigge på kunst :)

hilsen
Sørensen

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 11-03-07 10:08

"S.Sørensen" skrev

> PS: hvis du finder nogle gode steder må du gerne poste www'er her i
> gruppen. Kan være der er andre der engang skal hensidans og kigge på kunst
> [...]

Det havde jeg faktisk tænkt mig - bare rolig
Desværre er turen blevet en dag kortere end planlagt, pga problemer med
hundepasning. Men jeg skal nok nå noget - jeg skal bare være lidt bedre
forberedt, end jeg bryder mig om Tit er de på de løse slentreture, jeg
opdager det rigtig sjove

- Winnie

Fra : S.Sørensen

Dato : 23-03-07 22:16

> [...]
> hundepasning. Men jeg skal nok nå noget - jeg skal bare være lidt bedre
> forberedt, end jeg bryder mig om Tit er de på de løse slentreture, jeg

Hej Winnie,

Det regnede jeg også med :) Jeg skal udstille i Malmø til sommer, så hvis du
ser noget sjovt/spændende må du gerne poste det, evt. www adr. til noget
underligt (nutidskunst). Ved ikke rigtig hvad jeg mener, men det kan være du
ser noget og tænker på det jeg skrev :)

Hilsen
Sørensen

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 23-03-07 22:48

> [...]
> noget underligt (nutidskunst). Ved ikke rigtig hvad jeg mener, men det kan
> være du ser noget og tænker på det jeg skrev :)

Tror godt jeg ved hvad du efterlyser - sikkert noget i stil med det jeg selv
er ude efter
Desværre er turen til Malmø i fare for at blive aflyst - der er opstået
sygdom i familien.

Men jeg kan da fortælle, at jeg fandt en masse www.adresser
www.visitsweden.com og www.skane.com - faktisk er der en masse kulturelle
arrangementer i Påsken, så jeg ægrer mig vildt over at jeg formentligt ikke
kommer afsted

Hvor skal du selv udstille og kan man mon få lov at se eksempler på din
kunst?

- Winnie

Fra : S.Sørensen

Dato : 24-03-07 14:44

> [...]
> www.visitsweden.com og www.skane.com - faktisk er der en masse kulturelle
> arrangementer i Påsken, så jeg ægrer mig vildt over at jeg formentligt

Øv hva, ærgeligt hvis turen ryger. Men gode links, dem takker jeg for :)

> Hvor skal du selv udstille og kan man mon få lov at se eksempler på din
> kunst?

Uhh, er ikke meget for at afsløre mig herinde. Det er noget
undergrundsudstilling med yngre kunstnere fra norden...
ps: synes faktisk dine blomster (50x50cm og én 100x100cm) er vildt gode!

> - Winnie

hilsen
Sørensen

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 24-03-07 15:41

> Øv hva, ærgeligt hvis turen ryger. Men gode links, dem takker jeg for :)

Ja, men Malmø render jo ingen vejne Og velbekomme!

> Uhh, er ikke meget for at afsløre mig herinde.

Behøver du heller ikke - du kan jo smide et eller andet på min hp, eller en
bette mail. Er bare nysgerrig nu

> Det er noget undergrundsudstilling med yngre kunstnere fra norden...

Og det gjorde mig så ikke mindre nysgerrig Det lyder vildt spændende -
kom så, giv mig noget!
Udover almen interesse, så arbejder jeg også indenfor den formidlende
kunstverden, og jeg forsøger hele tiden at holde mig opdateret.

> ps: synes faktisk dine blomster (50x50cm og én 100x100cm) er vildt gode!

Takker Kan bedst selv lide det store - det er knapt så yndigt og mere
trashed end de to andre. Det var mit bud på et blomstermaleri - jeg har det
med at blive lidt træt af al den pænhed

- Winnie