registrering af 45`r
Fra : Renè

Dato : 04-03-07 08:19

Har erhvervet mig en brugt velholdt aprilia rally (45).
Er der nogen der kender til en billig forsikring.
Og hvad gør man i forhold til registrering på motor kontor.

Fra : Charlotte

Dato : 04-03-07 13:15

> Har erhvervet mig en brugt velholdt aprilia rally (45).

Tillykke med den

> Er der nogen der kender til en billig forsikring.

Priserne svinger ikke ret meget, så prøv at forhøre dig i dit nuværende
forsikringsselskab. Det er ca 900 kr om året.

> Og hvad gør man i forhold til registrering på motor kontor.

Ringer til dit forsikringsselskab og får et forsikrings bevis, det tager du
under armen og tager ned på dit lokale motor kontor og udfylder en
omregistrerings blanket og giver den flinke dame/mand 380 kr.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Renè

Dato : 04-03-07 16:24

"Charlotte" <derbisendar@msn.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> omregistrerings blanket og giver den flinke dame/mand 380 kr.

> Den har indtil videre sparet mig for at få 2770 spam-mails

Takker mange gange for dit udemærkedse svar.