Læse Url adresse
Fra : Kim

Dato : 07-03-07 21:59

Hejsa!

er der en som kan fortælle mig hvordan jeg i VB6
kan få Webbrowserens Url adresse ind i en textbox
altså så textbox indeholder url adressen når den skifter ?

"der er ikke tale om Webbrowseren i VB6"

Men derimod:
Internet Explorer
og gerne andre også ...

Mvh kim

Fra : preben nielsen

Dato : 10-03-07 10:20

"Kim" <kimcortsen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> altså så textbox indeholder url adressen når den skifter ?
>
> "der er ikke tale om Webbrowseren i VB6"

Og hvis du har 4 browser-vinduer åbne ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Kim

Dato : 10-03-07 22:22

Hej Preben!

det er ikke aktuelt. der er kun tale om et browservindue som skal læses.

grunden hertil er at jeg vil tjekke om et login er gennemført dertil kommer
en bestemt adresse...
men hvis login ikke gennemføres så ændres adressen ikke.
så jeg vil bruge adressen som kontrol for at login er gennemført
håber det gav mening mvh kim