vedr. regnskabsprogram
Fra : Camilla

Dato : 06-03-07 14:52

Hej,

Hvad regnskabsprogram er at anbefale hvis man ønsker at kunne holde styr på
kunder som skal faktureres en gang om året?

Med venlig hilsen

Rune

Fra : Sætterniissen

Dato : 06-03-07 15:01

Lyder som et simpelt EXCEL regneark.

Knud

Fra : Kell Jørgensen

Dato : 06-03-07 17:04

Hej Camilla

> [...]
>
> Hvad regnskabsprogram er at anbefale hvis man ønsker at kunne holde styr
> på kunder som skal faktureres en gang om året?

Mamut Enterprise har abonnementsfakturering, kontakt mig venligst for en
demo version

Kell Jørgensen
http://www.proff-solutions.dk - http://www.proff-hosting.dk

Fra : Viggo Poulsen

Dato : 06-03-07 19:11

Hej Camilla
vP Faktura ( www.vpcomputer.dk ) har et modul til abonnementstyring. Billigt
og nemt.

Med Venlig Hilsen
Viggo Poulsen

Fra : Jan Rokkjær www.nano~

Dato : 16-03-07 22:20

Fra : Jan Rokkjær www.nano~

Dato : 16-03-07 22:21

Aslan Regnskab er udemærket til små og mellemstore regnskaber med
fakturering og bogføring og det er gratis
http://www.aslani.dk/

Bruger jeg selv.