Dug på visir...
Fra : RC

Dato : 24-02-07 18:16

Hejsa.

Jeg bøvler med ovennævnte, når det regner.

Jeg har nu prøvet at afhjælpe det med opvaskemiddel og derefter skylle med
vand - uden den store effekt.

Har I andre forslag ?

/ Anja.....som føler sig ret blind med alt det dug....

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-07 19:52

RC wrote:
> [...]
>
> Jeg har nu prøvet at afhjælpe det med opvaskemiddel og derefter
> skylle med vand - uden den store effekt.

Ja da. Løsningen hedder FogCity. Se mere her:
http://www.mcbixen.dk/product.asp?product=191&sub=2&page=1

Har selv sat en i min hjelm, og det virker.

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : leo

Dato : 25-02-07 10:16

"Trekroner" <xx> wrote in message

> Ja da. Løsningen hedder FogCity. Se mere her:
> http://www.mcbixen.dk/product.asp?product=191&sub=2&page=1
>
> Har selv sat en i min hjelm, og det virker.

Antidug folie til din hjem er det en form for klistermærke man sætter på
sit nuværende glas således at den varme ånde man producere ikke kan sætte
sig fast på pladen.?

kan det fåes andre stedder end på nettet.

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-07 17:22

leo wrote:
> Antidug folie til din hjem er det en form for klistermærke man
> sætter på sit nuværende glas således at den varme ånde man producere
> ikke kan sætte sig fast på pladen.?

Korrekt.

> kan det fåes andre stedder end på nettet.

Enhver knallert/motorcykelforretning burde have det på hylden.

Fra : Brian

Dato : 24-02-07 19:53

"RC" <2468@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg bøvler med ovennævnte, når det regner.
>
> Jeg har nu prøvet at afhjælpe det med opvaskemiddel og derefter skylle med

Du skal ikke skylle med vand, men bare "polere" det væk med en ren klud.
Ellers er der "Fog City" som andre har anbefalet før.

Fra : RC

Dato : 24-02-07 20:33

"Brian" <Suzuki@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Du skal ikke skylle med vand, men bare "polere" det væk med en ren klud.

Du mener, at jeg skal gnide / polere mit visir med opvaskemiddel ?
Det må da blive noget fedtet stads, når det regner ??

/ Anja.

Fra : Brian

Dato : 24-02-07 21:08

"RC" <2468@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> "Brian" <Suzuki@cool.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du mener, at jeg skal gnide / polere mit visir med opvaskemiddel ?
> Det må da blive noget fedtet stads, når det regner ??

Det dugger vel på indersiden? Det skal heller ikke kunne ses at det er
gnedet ind i sulfo.

Fra : Allan Riise

Dato : 25-02-07 18:08

RC wrote:
> [...]
>
> Jeg har nu prøvet at afhjælpe det med opvaskemiddel og derefter
> skylle med vand - uden den store effekt.

Vask dit vesir indvendigt og udvendigt.
Smør et tyndt lag opvaske middel på indersiden og lad det sidde et par
minutter, tag derefter en tør bomuldsklud og tør den helt ren og voila, et
stk. dugfri vesir.

--
Allan Riise

Fra : N/A

Dato : 25-02-07 22:45

Fra : GK

Dato : 25-02-07 22:45

"RC" <2468@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Det er gjort, afprøvet og det virker
>
> Kender I noget til dette produkt :
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=824931675&n=655575597&pn=1200606703

jo ellers kan du bruge håndsæbe gnid det på og poler efter med en tør klud
,, her virker det

MVH GK