100 nye porno dvd 1000
Fra : surfer

Dato : 20-02-07 21:16

Har 100 dvd til 1000 kr. kan afhentes ved aalborg, eller sendes

Fra : Kim

Dato : 21-02-07 13:02

On Tue, 20 Feb 2007 21:15:57 +0100, "surfer" <5krr@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Har 100 dvd til 1000 kr. kan afhentes ved aalborg, eller sendes

Annoncer er ikke velkomne i dk.erhverv.

Benyt en relevant gruppe under: news:dk.marked

fut : dk.admin.netikette
--
Kim

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 21-02-07 15:08

surfer> Har 100 dvd til 1000 kr. kan afhentes ved aalborg, eller
surfer> sendes

Dit indlæg hører nok til et sted i dk.marked-hierarkiet...

Men er der nogen af de porno-dvd'er, hvor man ser dig stikke dem op i
røven? Hvis ja: så vil jeg gerne købe dem.

Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-07 20:04