trådløs telefon
Fra : SB

Dato : 14-02-07 20:19

Hej

Står og overvejer at købe en sådan tingest, men synes de næsten alle får
kritik af denten de brummer eller klikker, nogen bestemt mærke der kan
anbefales at købe?
Ikke fordi jeg har behov for den store rækkevidde, men vil gerne have at den
er til at holde ud og snakke i

Søren

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 14-02-07 22:32

Hej

"SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> wrote:

> [...]
>anbefales at købe?
>Ikke fordi jeg har behov for den store rækkevidde, men vil gerne have at den

En rigtig trådløs telefon hedder: Siemens !

Nå, det er jo nok lidt overdrevent, men det var ihvertfald det mærke jeg
først ville kigge på...
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 15-02-07 08:44

"SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> anbefales at købe?
> Ikke fordi jeg har behov for den store rækkevidde, men vil gerne have at

har ikke haft problemer med: Beocom 6000, Beocom 2 og Beocom 4 alle
naturligvis fra B&O...
tilgengæld gider man ikke snakke i en eller anden skrammel-telefon
bagefter...

Rasmus
http://rydungdomshuset.dk/

Fra : skibber

Dato : 15-02-07 12:16

On 14-02-2007 20:19:06, "SB" wrote:
> [...]
> anbefales at købe?
> Ikke fordi jeg har behov for den store rækkevidde, men vil gerne have at den

Bruger nu en Simens Gigaset S450 trådløst sæt med 4 stk S45 håndsæt virker
perfekt har også en Simens Gigaset S450IP (Ip telefoni) virker også perfekt.

Har aldrig haft problemer med Simens

/skibber

Fra : alten

Dato : 15-02-07 12:46

Siemens GIGASET E450 og S450 er gode!

mvh,
Henrik

Fra : Lars Knudsen

Dato : 16-02-07 22:07

On Wed, 14 Feb 2007 20:19:03 +0100, "SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk>
wrote:

> [...]
>anbefales at købe?
>Ikke fordi jeg har behov for den store rækkevidde, men vil gerne have at den

Har en 8-9 år gammel BeoCom 6000... Jeg har skiftet akku'en i den en
enkelt gang og den fungerer ganske upåklageligt.

Intet klik, intet brum og fin rækkevidde.

** Lars

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-02-07 10:28

SB skrev: