Skat misforstås.
Fra : BJ

Dato : 19-02-07 23:32

Den siddende skatteminister vil rette op på misforståelser og myter omkring
SKAT.

God fornøjelse:

http://epn.dk/erhverv_samfund/article21670.ece

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Karsten H.

Dato : 20-02-07 00:51

BJ wrote:
> Den siddende skatteminister vil rette op på misforståelser og myter
> [...]

Ja, ja - og katten lægger æg.
Karsten H. (7870)
Vil du med rette have ry som lærd,
så søg det lette - og gør det svært. (Piet Hein)

Fra : Dan Elgaard

Dato : 20-02-07 16:58

FUT: dk.snak.vittigheder

Fra : Karsten H.

Dato : 20-02-07 23:31

Dan Elgaard wrote:
> FUT: dk.snak.vittigheder

....og der var så lige et æg til. - og så for god ordens skyld: Lad være
med al det futteri. Jeg ved udmærket, hvilke nyyhedsgrupper, jeg vil skrive
hvad i.
--
Karsten H.
En yndet form for polemik

Fra : karoshi

Dato : 27-02-07 21:29

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in message
> Den siddende skatteminister vil rette op på misforståelser og myter omkring
> SKAT.

Han kunne jo passende begynde at betale sin egen skat efter de samme regler som
andre lønmodtagere!!