Tråd problem i en dialog
Fra : The CassMan

Dato : 17-02-07 02:12

Jeg laver for sjov en meget lille mfc-dialog i c++.

Det eneste den skal gøre er at køre en enkelt funktion, når den er startet
op.

Som funktionen kører skal jeg vise nogle CStatic på dialogen. Når funktionen
er færdig skal programmet dø.

Jeg kalder funktionen fra en AfxBeginThread, fordi gui'en ikke skal hænge
mens funktionen kører.

Når tråden er færdig skal jeg så have et event ind i GUI-tråden som skal
kalde CDialog::OnOK()og dermed terminere den.

Hvordan gør jeg det? Jeg synes jeg løber ind i DeadLock problemer hele tiden
:(

CassMan

Fra : The CassMan

Dato : 17-02-07 03:17

"The CassMan" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kalde CDialog::OnOK()og dermed terminere den.
>
> Hvordan gør jeg det? Jeg synes jeg løber ind i DeadLock problemer hele

Nå, den er løst for nu.