Balcanard 350
Fra : Karsten Zirfelt

Dato : 14-02-07 17:02

Hej alle
Jeg er lige nød til at komme med lidt reklame:

Jeg er en knold til at finde vej tilbage til bilen, når jeg rider i skoven.
Hos T Hansen har de lige fået en lille bitte ny GPS hjem. Den kan sidde på
ens håndled eller på westernsadlen. Når man parkere bilen, gemmer man ens
position. Og vupti, så kan den finde tilbage når man har lyst.
Den er simpelthen bare genial. Og så koster den kun 999 kr.
Aldrig har jeg da set så meget af skoven, som efter jeg har fået den. For nu
tør jeg ride på opdagelse.
Hej fra
Irene

--

www.123hjemmeside.dk/ladylama

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 14-02-07 21:50

Karsten Zirfelt wrote:
> [...]
> Den er simpelthen bare genial. Og så koster den kun 999 kr.
> Aldrig har jeg da set så meget af skoven, som efter jeg har fået den. For nu

Hey, det var da en god ide. Hvad hedder din ting?

JonB

Fra : Karsten Zirfelt

Dato : 15-02-07 20:49

--

> Hey, det var da en god ide. Hvad hedder din ting?
>

> JonB

Den kommer fra
Garmin og hedder Forerunner 101