CPI Popcorn Vil ikke starte HJÆLP??
Fra : Henrik Wagner

Dato : 13-02-07 16:04

Hej Alle

Er der ikke nogen herinde der kan hjælpe den vil godt starte med dieselstart
, men dør så når det er brugt op.

Hvis jeg sætter en finger ind i indsugningen på karburatoren så kan den godt
starte´, men når jeg så fjerner den igen går den ud .
Har den elektriske Choker indvirkning på start ( jeg tror ikke at den virker
(hvordan checker men den ??)

PS skal der være luftfilterkasse på for at den kan starte.

Ja jeg ved godt at det er mange spørgsmål, men jeg håber på at der er nogen
herinde der han hjælpe mig TAK

Henrik Wagner

Fra : Klaus Nielsen

Dato : 17-02-07 17:20

" Henrik Wagner" <wagner@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> PS skal der være luftfilterkasse på for at den kan starte.
>
> Ja jeg ved godt at det er mange spørgsmål, men jeg håber på at der er

stoppet karburator evt
for lidt kompression.. slidt cylinder/stempel
hvis det er kommet hen over de sidste måske 1000km at den er blevet gradvis
mere træg til at starte så tror jeg mest på slidt cyl/stempel

mvh klaus