EDi
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 13-02-07 11:36

Hej

Vi står overfor, at vi måske skal udveksle nogle informationer vedr. noget Tax Free salg via EDI.
Jeg har personligt ikke det store kendskab til EDI - Men syntes at huske, at der er et eller andet standard format.

Hvis det er korrekt antaget, findes der så nogle komp. til at administrere dette til D5 ?

Michael

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen