Nybegynder
Fra : d

Dato : 12-02-07 12:04

Jeg vil ikke spilde jeres tid med alle mulige dumme spørgsmål som
udløses fordi jeg for første gang vil prøve at opsætte en fil og ftp
server. Er der steder hvor jeg kan få grundlæggende viden om opsættelse
og valg af software til sådan en server?

Jan Andersen

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 12-02-07 14:00

On Mon, 12 Feb 2007 12:03:31 +0100, d <d@d.dd> wrote:

> Er der steder hvor jeg kan få grundlæggende viden om opsættelse og
> valg af software til sådan en server?

Hvis du har valgt operativsystem, så spørg i den tilsvarende system-
gruppe. Hvis du fx vil bruge Linux, så spørg i dk.edb.system.unix og
hvis du vil bruge Windows, så spørg i dk.edb.system.ms-windows.server.

-A
--
Hvis bruger et anti-spam program, der spammer os andre i hvert