Udlej dit tomme sommerhus og tjen penge!
Fra : mfn

Dato : 07-02-07 12:10

Jeg tilbyder hermed 500 kr til alle, som enten selv har, eller måske kender
nogen som vil leje deres sommerhus ud på ugebasis - primært sommerhalvår.

Vi søger i hele DK, og sørger selv for alt vedr. betaling, el-afregning osv.

250 kr extra gives for huse med pool. (Altså som en her-og-nu
engangsbetaling til ejeren - han får jo så også en masse lejeindtægter).

Såååååh... hvis dit sommerhus alligevel står tomt i periode så skriv
endelig, hvorfor gå glip af extra penge ;)?

Jeg formidler blot kontakten til bureauet og så overtager de alt derfra.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 07-02-07 12:31

"mfn" <jadahva@hotmail.com> wrote in message

> Vi søger i hele DK

Hvis du havde søgt på www.usenet.dk ville du vide, at dit indlæg hører
hjemme i dk.marked / opslag eller hvad det nu hedder. Det er absolut uønsket
her.

Fra : Kim

Dato : 07-02-07 12:34

On Wed, 7 Feb 2007 12:09:53 +0100, "mfn" <jadahvad@hotmail.com> wrote:

>Jeg tilbyder hermed 500 kr til alle, som enten selv har, eller måske kender
>nogen som vil leje deres sommerhus ud på ugebasis - primært sommerhalvår.

Annoncer er ikke velkomne i dk.erhverv.

Benyt : news:dk.marked.privat.bolig
eller news:dk.marked.kommerciel

fut : dk.admin.netikette