knap til mtext kommando
Fra : Nicolai \(2200\)

Dato : 07-02-07 10:08

hej gruppe

jeg arbejder med "autodesk architectural desktop 2006".

Jeg bruger kommandoen "mtext" en hel del, men er træt af at taste det ind,
så jeg ville gerne have en "knap", som eksekverer den kommando.

Jeg har ledt meget, men kan ikke finde ud af det. Kan nogen hjælpe?

mvh

Nicolai.

Fra : GK

Dato : 07-02-07 21:14

"Nicolai (2200)" <antispam03@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så jeg ville gerne have en "knap", som eksekverer den kommando.
>
> Jeg har ledt meget, men kan ikke finde ud af det. Kan nogen hjælpe?

det kan du lave ved at gå ind i toolbar menuen customize. eller søg i
hjælpen her står svaret også ,, hel og lykke

Fra : Nicolai \(2200\)

Dato : 08-02-07 19:12

- er du sikker?. Det har jeg nemlig prøvet - og det virker som om lige netop
den kommando ikke kan laves til knap. Prøv evt. lige selv at gøre det - kan
man?

Fra : GK

Dato : 08-02-07 23:40

> [...]
netop
> den kommando ikke kan laves til knap. Prøv evt. lige selv at gøre det -

var lige ved at prøve men jeg kan heller ikke få det pis til at lave nogen
knapper ,,, ved ikke lige hvordan man gør i 2006
men få en knap frem det er fanme umulig lige i øjeblikket ,, jeg er varm
lige nu grrrrrrr øv øv kikker lige i hjælpen måske det kan hjælpe

mvh gk

Fra : GK

Dato : 08-02-07 23:47

> [...]
> men få en knap frem det er fanme umulig lige i øjeblikket ,, jeg er varm
> lige nu grrrrrrr øv øv kikker lige i hjælpen måske det kan hjælpe

nå det hjalp ,, du trækker bare en commando op på eks den nye toolbar som du
laver så kan du selv gå ind og rette den til .. med eks mtext

Fra : GK

Dato : 08-02-07 23:52

> [...]
netop
> den kommando ikke kan laves til knap. Prøv evt. lige selv at gøre det -
ja det kan man har lige lavet den knap med mtext ,, og her virker det fint

Fra : Nicolai \(2200\)

Dato : 09-02-07 00:30

hurra! jeg har fundet ud af det.
1000 Tak for hjælpen...

Fra : GK

Dato : 09-02-07 00:08

> [...]
netop
> den kommando ikke kan laves til knap. Prøv evt. lige selv at gøre det -

nu fandt jeg ud af det ,,, du kan lave en helt ny knap som du kan kalde eks
mtext og sætte et ikon på . og selv skrive den commando du vil bruge til den
pågældende knap ,, det hele står i hjælpen ,,
p.s er glad nu
mvh gk

Fra : Nicolai \(2200\)

Dato : 09-02-07 10:37

aha ... jeg bliver klogere og klogere - det er smart!

Fra : GK

Dato : 23-03-07 22:17

> aha ... jeg bliver klogere og klogere - det er smart!
> "GK" <piesel@mail.dk> skrev i en meddelelse

> jepper acad kan utrolig meget ..der er tusinder mulighedder i det prg ,,

mvh gk