Hvor finder jeg prg. til mobilen !
Fra : Henrik

Dato : 04-02-07 04:34

Hejsa.

For få dage siden fik jeg fingerne i en Sony Ericsson K750i
Må da indrømme den kan lidt af hvert , men kom så til at tænke
på det program min gamle Nokia 6100 er i besiddelse af -
( Converter ) der bla. omregner valuta , div. mål & vægt , og
gik derfor på jagt efter et lignende programmer til Sony E.
modellen - ak ja , det er ikke just nemt !!

Clip , musik , spil og billeder er der nok af rundt omkring.
Spørgsmålet er så hvor programmerne ligger og gemmer sig !
Fandt et sted med lidt div. men de programmer var mest
forbeholdt chat + lidt kalender sjov jeg allerede har i telefonen.

Jeg kan desværre ikke programmer i Java , så jeg kikker
mig lidt omkring i stedet for - dog med et ringe resultat !

Mvh. Henrik........

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-02-07 23:46

Henrik skrev:

> Spørgsmålet er så hvor programmerne ligger og gemmer sig !

Tror det er bedre du spørger i news:dk.teknik.telefoni.mobil
Hans