DanMark 2 manual
Fra : Marco Rasmussen

Dato : 01-02-07 17:02

Hej!

Er der nogle der ved, hvor på Internettet jeg kan finde en manual til en
DanMark 2?
Jeg har læst på Post & Tele Museums hjemmeside, at telefonen kan ringe på 24
forskellige måder,
og jeg ved også, at man kan lagre telefonnumre i telefonens hukommelse.
Er der evt. nogle der kan huske, hvad man skal taste for at skifte ringetone
eller lægge telefonnumre ind i hukommelsen?

Mange hilsner

Marco Rasmussen

Fra : Testresultater af tr~

Dato : 03-02-07 16:33

Hej Marco Rasmussen.

Har du prøvet at kigge ind her? :
http://www.gildberg.net/danmark2/

God fornøjelse.

Med venlig hilsen

TESTRESULTATER AF TRÅDLØSE TELEFONER
Bent Andersen
www.cordless.ninja.dk

Fra : Marco Rasmussen

Dato : 05-02-07 19:02

Tusind tak!
Det var lige det, jeg ledte efter.

Mange hilsner

Marco Rasmussen

Fra : Testresultater af tr~

Dato : 05-02-07 20:35

On Mon, 5 Feb 2007 19:02:07 +0100, "Marco Rasmussen"
<marcorasmussen@gmail.com> wrote:

>Tusind tak!
>Det var lige det, jeg ledte efter.

Hej Marco.

Det var kun så lidt. Hvis det skulle være en anden gang

Med venlige hilsner