Vitabiosa Birk
Fra : gorfi

Dato : 02-02-07 12:23

Hej.

Er der nogen der kender til Vitabiosa Birk? Jeg kender den rene Vitabiosa
men er nu anbefalet med birk. Hvad gør birken??

Mvh

Gorfi

Fra : gb

Dato : 02-02-07 12:50

"gorfi" <mmi@poost.dk> wrote in

> Er der nogen der kender til Vitabiosa Birk? Jeg kender den rene
> Vitabiosa men er nu anbefalet med birk. Hvad gør birken??

Hvad bruger du det til?

Du kan læse lid mere om birk her - bemærk at blade og saft virker
forskelligt:

http://www.phyton.dk/urter/birk.htm

--
GB

Fra : gorfi

Dato : 02-02-07 15:06

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> "gorfi" <mmi@poost.dk> wrote in

> Hvad bruger du det til?
>
> Du kan læse lid mere om birk her - bemærk at blade og saft virker
> [...]

Jeg har døjet meget med bla irritabel tyktarm og med hvad det medfører. Bla
har diarré været et stort problem. Det har VitaBiosa fået meget bugt med. Så
hvor jeg før ikke skulle bevæge mig ret langt fra et toilet og altid have
styr på hvor det nu var når jeg var ude, så lever jeg en normal tilværelse i
dag.
Så det bruger jeg VitaBiosa til. Det er birken jeg der nu er tilsat jeg er
lidt skeptisk for. Jeg har bla et sted læst birk kunne være sved og
urindrivende og afførende - og de tre ting har jeg absolut ikke brug for!
Så derfor søgte jeg nogen der havde taget det med birk.

Mvh
Gorfi

Fra : gb

Dato : 02-02-07 21:32

"gorfi" <mmi@poost.dk> wrote in

> Jeg har døjet meget med bla irritabel tyktarm og med hvad det
> medfører. Bla har diarré været et stort problem. Det har VitaBiosa

Brug AOHansens nr. 203-blanding i stedet for. Det er en 50:50
blanding af hør-og bukkehornsfrø groft kværnet. Fås til en billig
penge i enhver helsekostforretning eller Matas.

> [...]
> kunne være sved og urindrivende og afførende - og de tre ting har
> jeg absolut ikke brug for! Så derfor søgte jeg nogen der havde

Hvis det er birkeSAFT er det IKKE vanddrivende. Hvis det derimod er
udtræk af birkeBLADE, er det ganske svagt vanddrivende.

--
GB

Fra : Erik Gotfredsen

Dato : 04-02-07 10:06

Hej,
Hvis du har haft gode resultater med den originale vita biosa, ville jeg,
hvis jeg var dig, holde mig til den, den fås nemlig stadigvæk.
"Vita Biosa Birke" indeholder birkesaft, og på een af forhandlernes
hjemmeside fremhæves netop de egenskaber, som du frygter.

Et andet aspekt er selvfølgelig prisen, for det er da nogle hampre priser

mvh
Erik Gotfredsen

Fra : Nicolai Lang

Dato : 04-02-07 15:43

On Sun, 4 Feb 2007 10:05:46 +0100, "Erik Gotfredsen"
<egotfred@odont.au.dk> wrote:

>Hvis du har haft gode resultater med den originale vita biosa, ville jeg,
>hvis jeg var dig, holde mig til den, den fås nemlig stadigvæk.

Hvordan får I det stads ned? Jeg fik det anbefalet af en af mine
læger. Men det smager altså for stærkt!

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : gorfi

Dato : 04-02-07 16:07

"Nicolai Lang" <nnews0403051902@hjorth.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan får I det stads ned? Jeg fik det anbefalet af en af mine
> [...]

Du har helt ret i det smager afskyeligt! Jeg blander det med vand, som hvis
du blander til en gang saft f.eks. så fortynder du det og det er knapt så
stærkt og til at holde ud at drikke. Rent kan jeg heller ikke få det ned.

Mvh
Gorfi

Fra : gb

Dato : 04-02-07 16:26

Nicolai Lang <nnews0403051902@hjorth.com> wrote in

> Hvordan får I det stads ned? Jeg fik det anbefalet af en af mine
> læger. Men det smager altså for stærkt!

En doktor kom, og skrev latin,
og gav ham bitter medicin....

--