"Gammelt" papir.
Fra : Hans Ole

Dato : 04-02-07 19:46

Jeg mangler en måde at gøre papir "gammelt og gulnet" på.

Mvh Hans Ole

Fra : H

Dato : 04-02-07 20:19

"Hans Ole" <hans-ole@NOSPAM3xpetersen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mangler en måde at gøre papir "gammelt og gulnet" på.
>
> Mvh Hans Ole

Det klares nemt med kaffe.

/Henrik

Fra : Torben Ægidius Mogen~

Dato : 05-02-07 11:23

"H" <no@way.com> writes:

> "Hans Ole" <hans-ole@NOSPAM3xpetersen.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Det klares nemt med kaffe.

Af bitter erfaring ved jeg, at te også er udmærket til dette
formål.

Torben

Fra : Jesper Clemmensen

Dato : 18-03-07 23:15

Du kan evt lægge papiret ind i en ovn ved 100 grader i et par minutter
eller mere. Så bliver det hurtigt tørt og mere "crisp" efter min erfaring.

Et eller andet sted findes der vel mange ting man kan prøve, som
madolie, citronsaft og andet, måske bedst kombineret med kaffe eller te.

Hvis du vælger at eksperimentere og får nogle gode resultater, så kunne
det være sjovt, at høre dine erfaringer.. :0)

Mvh Jesper

Fra : Torben Ægidius Mogen~

Dato : 19-03-07 10:35

Jesper Clemmensen <clemmensen@webspeed.dk> writes:

> [...]
>
> Et eller andet sted findes der vel mange ting man kan prøve, som
> madolie, citronsaft og andet, måske bedst kombineret med kaffe eller

Jeg vil også tro, at man kan få et ret autemntisk udseende ved at
begrave papiret i haven et par dage.

   Torben

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 07-02-07 02:26

torbenm@app-5.diku.dk (Torben Ægidius Mogensen) hit the keyboard.
Afterwards the following was on the screen:

> Af bitter erfaring ved jeg, at te også er udmærket til dette
> formål.

En forsigtig tur på en gammeldags brødrister efter det er gjort
fugtigt gør det lidt mere end bare gulnet.

Gør det ved køkkenvasken, og pas på der ikke går ild i det!

May the smurf be with you... Always.
-- Obi-Smurf Kenobi