Knallert problem
Fra : Ingvar 8783

Dato : 03-02-07 17:45

Hejsa
Jeg har et problem. Der er en knallert der har stået ude jeg har fået
tilbudt. Den har kørt og startet som et klokkeværk indtil for en
kort tid siden. Der ville den starte godt nok men den tager ikke
gassen?? Den har fået karburator sprit men lige meget hjalp det.

Har i nogle gode råd til hvad der kunne være? Dete r det eneste jeg ved
om scooteren:
CPI popcorn 2003, 7000 km, 30´er knallert.

Mvh
Ingvar

Fra : Hagar

Dato : 04-02-07 00:11

"Ingvar 8783" <"ingvarlena[FJERN]"@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> scooteren:
> CPI popcorn 2003, 7000 km, 30´er knallert.

Ud fra det du skriver, så lyder det som om at rullerne ikke får fat, og skal
sikkert skiftes. Får de ikke fat, så er der heller ikke noget til at gribe
fat i remmen som trækker hele værket.

Hagar

Fra : Henning Lund

Dato : 04-02-07 10:39

Hagar skrev:

> [...]
> får fat, og skal sikkert skiftes. Får de ikke fat, så er der
> heller ikke noget til at gribe fat i remmen som trækker hele

Jeg tror du skal læse hans spørgsmål en gang til.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.