hjælp til min gamle pgo dr big
Fra : smw

Dato : 30-01-07 18:47

håber der nogle der kan hjælpe mig med mit problem med min gode gamle pgo dr
big

problemet er den ikke vil starte på el men godt på kick starter.
når den er kommet igang sætter den ud, det er som om tændningen slår fra når
man giver gas ligesom der er en løs forbindelse et sted

er næsten sikker på det ikke har noget med benzinen at gøre,
jeg køre med kaburatorsprit og der ikke nogen forskel på om det er frostvejr
eller tøvejr

den gør det når den er kold men også når den er varm

har kikket efter med tændrør og har skriftet spændningsregulator

håber der er nogle der kan komme med et bud på hvad det kan være

Fra : Mogens Andersen

Dato : 01-02-07 13:35

"smw" <stiigweiss@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> har kikket efter med tændrør og har skriftet spændningsregulator
>
> håber der er nogle der kan komme med et bud på hvad det kan være

Hej
Jeg er næsten sikker på at det er statoren der skal skiftes.
mvh
mogens

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 02-02-07 14:15

smw skrev:
> håber der nogle der kan hjælpe mig med mit problem med min
> gode gamle pgo dr big

Spændingsregulatoren har ikke en pind med tændingen at gøre, det
er sikkert de to små stik der sidder på tændspolen, der er irrede
eller for løse, skift de to stik ud med nye eller rens de gamle,
giv det noget vejrbestandigt fedt eller lign.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : smw