hjemmeside??
Fra : bj

Dato : 15-01-07 20:36

Er der nogen der ved hvad det koster at lave sin egen hjemmeside, hvis man
ikke gider det der med at reklamere for nogen på sin egen side?

mvh.
bj

Fra : Carsten H

Dato : 16-01-07 05:31

jeg har set reklamer for 9 kr. / mdr - tror nok det er B-one

Carsten

Fra : Ivar

Dato : 18-01-07 22:13

Carsten H skrev:

> jeg har set reklamer for 9 kr. / mdr - tror nok det er B-one

Jeg bruger http://clichehosting.com/dk/
Men ligegyldigt om man betaler 1 eller 9 kr, skal man også betale
for domænet (adressen).

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : Ole Axelsen

Dato : 19-01-07 22:13

Ivar wrote:

> Jeg bruger http://clichehosting.com/dk/
> Men ligegyldigt om man betaler 1 eller 9 kr, skal man også betale
> for domænet (adressen).

Jeg bruger Surftown, og lige bortset fra, at adgangen til MySQL-databasen er
lukket lige nu pga en planlagt serveropgradering synes jeg faktisk det kører
udmærket. Gratis oprettelse og 9,- kr pr måned. Derudover kommer
selvfølgelig de 50,- kr til hostmaster om året.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : bj

Dato : 20-01-07 21:45

"Ole Axelsen" <oleaxelsen@stenstrupmail.dk-k> skrev i en meddelelse

> [...]
> kører udmærket. Gratis oprettelse og 9,- kr pr måned. Derudover kommer
> selvfølgelig de 50,- kr til hostmaster om året.

ok, tak for svarene
bj

Fra : Kim SYDSJ

Dato : 03-03-07 15:27

Jeg har lavet en campingside , hvor man kan sende foto og tekst fra sin
mobiltelefon når man er ude og rejse via MMS , altså uden computer , så
familie og venner kan følge dig , og der er fotos af vores nye Campingvogn
og test , samt link til planlægning af en campingtur inkl en side med foto
fra satelit af alle steder i europa,. pris kr 79 for et år uden reklamer -
grais med reklamer.

link http://www.webbyen.dk/

min side , se den her : http://adria2007.webbyen.dk/

Kim petersen

Fra : Tony

Dato : 01-11-07 09:27

"Kim SYDSJ" <kimpetersens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra satelit af alle steder i europa,. pris kr 79 for et år uden reklamer -

>>> bj

ok

Tony

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-01-07 18:56

bj wrote:
> Er der nogen der ved hvad det koster at lave sin egen hjemmeside,
> hvis man ikke gider det der med at reklamere for nogen på sin egen
> side? bj
Det ved de helt sikkert i en gruppe, der har med hjemmesider at gøre.

f.x. news:dk.edb.internet.webdesign eller news:dk.edb.internet.udbydere

Jan