Hvornår afleveres regnskab til SKAT?
Fra : Ukendt

Dato : 03-02-07 12:33

Hvornår skal jeg aflevere mit regnskab for 2006 til SKAT? Er der nogen
tidsfrist?

Mvh.
Jacob

Fra : Allan Soerensen

Dato : 03-02-07 14:33

"jacob" <ni> skrev i en meddelelse

> Hvornår skal jeg aflevere mit regnskab for 2006 til SKAT? Er der nogen
> tidsfrist?

Senest 2. juli 2007, sammen med din udvide selvangivelse.

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 03-02-07 15:27

Hejsa

>Hvornår skal jeg aflevere mit regnskab for 2006 til SKAT? Er der nogen
>tidsfrist?

I hjver fald ikke før du har fået din årsopgørelse fra dem !

--

Lars Engelhardt
ADMIN www.GPSdebat.dk

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 03-02-07 16:43

Hejsa

>I hjver fald ikke før du har fået din årsopgørelse fra dem !

Eller rettere den foreløbige årsopgørelse som de udsender sammen med
selvangivelsen - så sender du selvangivelse og regnskab retur i samme
kuvert !

--

Lars Engelhardt
ADMIN www.GPSdebat.dk

Fra : alexbo

Dato : 03-02-07 17:12

"jacob" <ni> skrev

> Hvornår skal jeg aflevere mit regnskab for 2006 til SKAT? Er der nogen
> tidsfrist?

Du skal formentlig slet ikke sende det ind, på nedenstående side kan du læse
nærmere om reglerne.
Din selvangivelse kan du klare på SKAT's tast selv service, men den åbner
først for selvstændige i begyndelsen af marts.

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=365343&vID=201152&i=0#i365343

mvh
Alex Christensen

Fra : Allan Soerensen

Dato : 03-02-07 17:37

> [...]
> Din selvangivelse kan du klare på SKAT's tast selv service, men den åbner
> først for selvstændige i begyndelsen af marts.

Ja, det er da rigtigt. Jeg havde helt glemt at det er ændret i år

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-07 21:27

"Allan Soerensen" <microtec1@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> "alexbo" <alexbo@email.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er da rigtigt. Jeg havde helt glemt at det er ændret i år

Fedt fedt... det ser jo nemt og smertefrit ud!

Er der nogen, der kender en go' revisor i Kolding-området..? At en
autoriseret revisor har kigget på sagerne inden man sender tallene ind, øger
vel ens chance for at undgå torskegildet?!

Go' aften!

Jacob

Fra : Allan Soerensen

Dato : 08-02-07 09:19

> "Allan Soerensen" <microtec1@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Fedt fedt... det ser jo nemt og smertefrit ud!

Husk lige at du stadig skal lave et årsregnskab. Forskellen er kun at Skat
selv skal rekvirere det hos dig, hvis de ønsker at kikke nærmere på netop
din virksomhed.