Send filer til server
Fra : Harald

Dato : 27-01-07 17:09

Jeg bruger Delphi 7 og har Indy 9
Jeg skal sende nogle billeder til en server over internet, der skal være en
form for beskyttelse på således at andre der ikke har programmet ikke kan
sende/rette/slette filer.
Hvad er bedst at benytte ftp eller?
Det er min egen server der skal sendes til så jeg kan sætte den op som jeg
vil.

/HK

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 01-02-07 11:14

"Harald" <nomail@noname.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad er bedst at benytte ftp eller?
> Det er min egen server der skal sendes til så jeg kan sætte den op som

Jeg ville tage et kig på webservices hvis jeg var dig. Det vil give dig
rigtig mange snedige muligheder hvis du bruger SOAP til dette...

Tag et kig på SOAP eksemplerne i delphi og se om du ikke kan se lyset

MVH
Thomas

Fra : Harald

Dato : 01-02-07 16:43

"Thomas Eg Jørgensen" <thomas@hest.notaplan.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> rigtig mange snedige muligheder hvis du bruger SOAP til dette...
>
> Tag et kig på SOAP eksemplerne i delphi og se om du ikke kan se lyset

Næ, jeg kan ikke se lyset men jeg skal nok bare læse noget mere om det, nu
har jeg foreløbig lavet en FTP løsning med brug at Indy´s FTP komponent, det
tog jo kun 1 time så var det oppe at køre.

/HK