Video convertering
Fra : Carlsen

Dato : 21-01-07 18:15

Hej NG

Jeg efterlyser komponent til Delphi eller .dll eller .ocx som kan konverter
DVD til et format som fylder meget lidt.
Jeg har brug for at krympe et stykke af en .VOB til et mindre format. Fx
127 kbps 208*160.

DET skal selvfølgelig være gratis
--
Regards,
Med venlig hilsen

Carlsen
www.carlsensoftware.dk

Fra : Christian Iversen

Dato : 21-01-07 21:22

Carlsen wrote:

> [...]
> konverter DVD til et format som fylder meget lidt.
> Jeg har brug for at krympe et stykke af en .VOB til et mindre format. Fx

127kbps 208x160 hvad?

Prøv at finde ffmpeg i en win32-version - der er folk der har oversat
header-filen til Delphi, og det er det hurtigste library der findes.

Det er LGPL, så du kan (under de rette forudsætninger selvfølgelig) bruge
det gratis og frit i dit program.

--
| Christian Iversen | And the dogs never, ever, except |
| chrivers@iversen-net.dk | occasionally, bite me. |

Fra : Carlsen

Dato : 24-01-07 19:13

Det er sjovt at lige du Christian Iversen skriv det..... Jeg kan se at du
har haft delphi pascal coden liggende på din hjemmeside..... men hvor er de
nu ?. Jeg kan ikke finde dem. Ved du hvor de er nu..?

--
Regards,
Med venlig hilsen

Carlsen
www.carlsensoftware.dk

Fra : Christian Iversen

Dato : 26-01-07 13:58

Carlsen wrote:

> Det er sjovt at lige du Christian Iversen skriv det..... Jeg kan se at du
> har haft delphi pascal coden liggende på din hjemmeside..... men hvor er
> de nu ?. Jeg kan ikke finde dem. Ved du hvor de er nu..?

Jeg er flyttet, og jeg har desværre ikke mulighed for offentlig IP på min
nye adresse endnu. Derfor er min hjemmeside nede for tiden.

Jeg har vedhæftet de konverterede header-filer til denne post.

--
| Christian Iversen | Food now? With marrow, the yummy bit of |
| chrivers@iversen-net.dk | humans? |