Java6 OpenSource builde paa andre platform~
Fra : Soren (News)

Dato : 25-12-06 21:05

Hej,

Er der nogen som har haft success med at builde Java6 OpenSource
versionen paa en platform som ikke har et JDK fra sun som bootstrap?

Jeg har proevet med Kaffe, men er endt i nogle classpath problemer
hvor den aabentbart ikke er saerligt kompatibel ;-/

Mvh,
Soren

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 25-12-06 21:22

Soren (News) wrote:
> [...]
>
> Jeg har proevet med Kaffe, men er endt i nogle classpath problemer
> hvor den aabentbart ikke er saerligt kompatibel ;-/

Jeg har ikke prøvet.

Men jeg forstår ikke spørgsmålet.

Den del der er i Java kan vel compiles på et andet
system og FTP'es over.

Problemet er vel kun at få oversat C og C++ koden ?

Arne

Fra : Soren (News)

Dato : 25-12-06 23:08

Arne Vajhøj <arne@vajhoej.dk> writes:

> Jeg har ikke prøvet.
>
> Men jeg forstår ikke spørgsmålet.
>
> Den del der er i Java kan vel compiles på et andet
> system og FTP'es over.
>
> Problemet er vel kun at få oversat C og C++ koden ?

Ja, det er selvf. rigtigt. Jeg haabede bare paa at der maaske var en nemmere
genvej hvor man kunne bruge Sun's build process uden at lave alt for meget
manuelt med at kopiere ting rundt. Det skal man vist vaere lidt mere inde
i build-proceduren for at kunne goere.

Mvh,
Soren

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 27-12-06 20:31

sorend@rediffmail.com (Soren (News)) writes:

> [...]

Du vil oversætte Java6 på en platform som Sun ikke understøtter? Må
man spørge hvilken, og hvorfor?
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Soren (News)

Dato : 02-01-07 14:58

nospam0000@gmail.com (Thorbjørn Ravn Andersen) writes:

> Du vil oversætte Java6 på en platform som Sun ikke understøtter? Må
> man spørge hvilken, og hvorfor?

Det er en Debian/Linux installation paa noget Sun Netra hardware som jeg
oensker at bruge Java paa. Der ligger nogle gamle Perl scripts paa dem, som
er skal udskiftes med en J2EE applikation. Driften har mistet sin Solaris
viden og vil ikke tilbage. Derfor

Mvh,
Soren

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 02-01-07 16:14

> [...]

> er skal udskiftes med en J2EE applikation. Driften har mistet sin Solaris

Bedste bud herfra er at installere GCJ (fra gcc) i nyeste version.

I din situation ville jeg udskifte maskinen med en kasse der kan køre
den software du ønsker at bruge. Alene tiden med at oversætte gcj fra
bunden, kan formentlig betale hardwaren.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 02-01-07 16:24

On 2007-01-02, Soren (News) <sorend@rediffmail.com> wrote:

> [...]
> er skal udskiftes med en J2EE applikation. Driften har mistet sin Solaris

Men hvorfor insistere på at compile en JDK selv, når der findes
velfungerende binære pakker (ihvertfald af JDK5 indtil videre)

--
Andreas