jbuilder
Fra : finn

Dato : 19-12-06 21:30

Hej
Jeg er helt ny udi i java-programmering.
Til udvikling af mine små øvelser og programmer har jeg installeret,
udviklingsværktøjet fra Borland "JBuilder"
Har I kendskab til "boghandlere" der sælger bøger omhandlende Jbuilder.
Jeg mener jeg en gang har set bøger til JBuilder hos polyteknisk boghandel i
Lyngby.
Man jeg var derude i dag og de havde ikke noget.

Er der andre gode udviklingsværktøjer, til lav pris og hvor det er muligt at
finde dokumentation i bogform.
Jeg hader at læse vejledninger på skærmen.

Jeg er klar over at jeg kan skrive koden i notes.
Men jeg kan godt li' bare lidt syntaks kontrol og "dos" vinduet har jeg
kasseret for længe siden

Rigtig god jul
Finn

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 20-12-06 17:21

"finn" <til-finn@webspeed.dk> writes:

> Har I kendskab til "boghandlere" der sælger bøger omhandlende Jbuilder.

Du kan prøve at søge på Amazon.co.uk efter "jbuilder" og se om der er
noget.

Ellers kan du checke på ebay.co.uk om der er en ældre JBuilder med
dokumentation til en fornuftig pris.

> Jeg er klar over at jeg kan skrive koden i notes.
> Men jeg kan godt li' bare lidt syntaks kontrol og "dos" vinduet har jeg
> kasseret for længe siden

Jeg bruger selv Eclipse, men der går udviklingen så stærkt at man ikke
kommer uden om at læse dokumentation på skærmen.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : finn

Dato : 20-12-06 18:23

Tak for forslagne.
Jeg vil se om det føre til noget.

Hvis andre er interesseret, jeg har netop bestilt materiale via;
www.bibliotek.dk

Godt nytår til alle
Finn