Siemens CP243 IT communication processor..~
Fra : Peter SD.

Dato : 16-12-06 13:10

Hej.

Jeg har fået en lille opgave hvor jeg skal have lavet en lille java-side med
et par enkelte funktioner.....
dvs. 9 knapper, 7 tal-udlæsninger og et tal-indtastningsfelt......

Jeg har fået at vide at der følger en del java-beans med til denne Siemens
CP243-1 IT "server",
men jeg ved ikke precis hvad/hvordan jeg skal gribe det an.....
- samtidig siger leverandøren at disse beans ikke er det bedste at bruge, og
at man hellere skal skrive hele siden selv.....

Så det jeg søger er et eller andet forholdsvis nemt værktøj, der kan lave en
enkel java-side for mig, og noget god begynder information.......

Jeg har før lavet nogle HTML sider, og dem har jeg altid lavet i notepad og
skrevet det hele selv, men det er overhovedet ikke det samme som java, det
ved jeg godt.....

Så kort og godt, findes der et værktøj og noget information som er "must
have", for sådan en som mig der ikke har lavet noget med java før ??

Her er enlink til oplysning om den lille server:
http://support.automation.siemens.com/WW/llisapi.dll?func=cslib.csinfo&caller=view&lang=en&siteid=cseus&aktprim=0&extranet=standard&objid=24285588&DataKey=24285588&treeLang=en

Jeg vil blive meget glad for lidt hjælp med dette, så jeg ikke er helt på
bar bund......

--
Peter