scrolling af flash i div-tag
Fra : PEF

Dato : 02-02-07 15:28

Hej,

Jeg har lagt en flash ind i et div-tag som kan scrolles. Desværre er det
sådan, at når det øvrige indhold af div-tagget skjules ved scrolling, så
"slår flashen igennem" i stedet for også at blive skjult.

Nogen der ved, hvordan jeg undgår dette?

Mvh.
Peter Falk

Flashen er sat op med følgende parametre:

<EMBED
   width=\"168\"
   height=\"124\"
   invokeurls=\"0\"
   clicktoplay=\"0\"
   enablecontextmenu=\"0\"
   allowscan=\"0\"
   transparentatstart=\"0\"
   animationatstart=\"1\"
   autorewind=\"0\"
   showcaptioning=\"0\"
   showgotobar=\"0\"
   autosize=\"0\"
   showstatusbar=\"0\"
   showdisplay=\"0\"
   showtracker=\"0\"
   showaudiocontrols=\"0\"
   autostart=\"1\"
   showcontrols=\"0\"
   cache=\"1\"
   uimode=\"none\"
   playCount=\"9999\"
   windowlessVideo=\"0\"
   name=\"MediaPlay\"
   src=\"uploads/tx_bdprodinfo/" . $row['video']."\"
   pluginspage=\"http://www.microsoft.com/Windows/MediaPlayer/\"
      type=\"application/x-mplayer2\" />

Fra : PEF

Dato : 02-02-07 15:32

Har lige opdaget at problemet kun viser sig i FireFox og ikke i IE-6.0
Mvh.
Peter